Բիզնեսը և սոցցանցերը

23 հոկտեմբերի 2017 | | Լուրեր
Թեգեր՝

Բիզնես միջավայրի համար վաղուց արդեն կարևորություն է ընկերության ակտիվությունը սոցցանցերում: Եվ ահա Հայաստանի արդյունաբերողների և գործարարների միությունը անդամ կազմակերպությունների համար կազմակերպում է 2 մասից բաղկացած ծրագրի ուսուցում, որն անցկացնում է «Դիջիթլ Մարքեթինգ Սերվիս» ընկերությունը:

Հոկտեմբերի 20-ին Միությունում կայացավ խմբի դասընթացի ամփոփումն ու հավաստագրերի հանձնումը: Ծրագրի առաջին մասը վերաբերում է «Սոցմեդիա մարքեթինգ բիզնեսի համար» բազային գիտելիքների ուսուցում ընկերության ղեկավարների համար, իսկ երկրորդ մասը մասնագետների համար է:

Դասընթացը վարում է «Դիջիթլ Մարքեթինգ Սերվիս» ընկերության հիմնադիր Հովհաննես Պետրոսյանը:

Առաջին հանդիպման թեմաներն են՝ թվային մարքեթինգի տենդենցներ, շուկայի վերլուծության գործիք, սոցմեդիա ռազմավարություն, քոնթենթ, մարքեթինգ, իսկ երկրորդինը՝ բիզնեսի զարգացման հնարավորությունները սոցցանցերում (Facebook, Instagram, Tvitter, Google+, Linkedin): Ինչպես ընտրել ձեր բիզնեսին առավել նպատակահարմար ալիքը առաջխաղացման համար:
Հավաստագրերը հանձնեց ՀԱԳՄ գործադիր տնօրեն Էդուարդ Կիրակոսյանը:


Անուն*
Ձեր էլ. հասցեն*
Ուղարկվող էլ. հասցեն*
 

Մեկնաբանություններ

մեկնաբանություններ չկան

Մեկնաբանել

Մեկնաբանություններ կարող են թողնել միայն գրանցված օգտվողները:
Անհրաժեշտ է մուտք գործել կամ գրանցվել
Սխալ լոգին/գաղտնաբառ
Էլ. հասցե
Գաղտնաբառ
 
Имя (պարտադիր է)
Почта (պարտադիր է)
Пароль (պարտադիր է)
 

Авторизоваться

Регистрация      Забыли пароль?
Некоторые функции сайта доступны только авторизованным пользователям
Որոնել նյութ ըստ ամսաթվի
    Женский журнал «Сила Притяжения» Журнал-дайджест «Экспедиция длиною в жизнь» Журнал «Стратегии Развития» Научно и популярно о главном - журнал-дайджест «Неизведанная Планета» Журнал-дайджест «Премьера Сезона» - загляни в своё будущее
  • Национальный центр по урегулированию законодательства
  • ООО «АПАВЕН» - Международная Грузовая Транспортная Компания
  • LOGOS EXPO Center
  • Киликия бизнес клуб
  • «Հայաստան - Ռուսաստան» առևտրաարդյունաբերական ասոցիացիա