Շարժիչային յուղի նկատմամբ ակցիզային հարկի կիրառումն առաջին հերթին կհարվածի ֆերմերներին

31 հունվարի 2012 | | Լուրեր, 2012

NEWS.AM - Շատ է խոսվում հայրենական տնտեսության զարգացմանը պետության աջակցության մասին, մյուս կողմից էլ հաճախ ընդունվում են այդ զարգացումն արգելակող որոշումներ: Նման քաղաքականության վերջին օրինակը կապված է հունվարի 1-ից ԱՏԳ ԱԱ 271019810 կոդով շարժիչային յուղի նկատմամբ ակցիզային հարկի կիրառմամբ:
Այս ապրանքատեսակի նկատմամբ կկիրառվի նրա մաքսային արժեքի 10% -ի չափով ակցիզային հարկ, սակայն 1 կգ-ի համար ոչ պակաս, քան 400 դրամ:
Թվում է, սովորական որոշում է, սակայն այն ստորջրյա ոչ քիչ խութեր ունի: Մասնագետնի հետ զրույցի ժամանակ ոչ պակաս կարեւոր մի հանգամանք պարզվեց: «ԱՊՀ արտաքին տնտեսական գործունեության ապրանքային անվանակարգ»-ի դասակարգիչում վերոնշյալ կոդի տակ են կոմպրեսորային եւ տուրբինային քսայուղերը, որոնք օգտագործվում են էներգետիկայի եւ արդյունաբերության մեջ:
Այսինքն, մեր օրենսդիրները, չխորանալով դասակարգման մեջ, մեկ հարվածով ընդունել են օրենք, որով հարկվում է նաեւ միայն արտադրական նպատակներով օգտագործվող յուղը, ինչն էլ կարող է հանգեցնել արդյունաբերական ապրանքների ինքնարժեքի ավելացմանը:
Մասնագետների մոտ տարակուսանք է առաջացնում նաեւ ակցիզի ձեւակերպումը: Խնդիրն այն է, որ Հայաստանը համեմատարբեր էժան յուղ է ներմուծում հարեւան Իրանից, ինչպես նաեւ ԱՊՀ մի շարք երկրներից: 10%-ի կիրառման պարգայում մեկ լիտրի դիմաց նրանցից պետք է հարկվի 50-175 դրամ, սակայն, ստացվում է, որ դա նավազագույն սահմանված 400 դրամից բավականին պակաս է: Արդյունքում, կիրառելով 400 դրամը, ակցիզային հարկը կկազմի ոչ թե 10%, այլ անհամեմատ ավելին:
Ավելի թանկ յուղ Հայաստան ներկրվում է եվրոպական երկրներից, Ճապոնիայից: Սակայն նրանց դեպքում եւս 10%-ը 400 դրամից պակաս է կազմում: Ստացվում է, որ բոլոր տեսակի յուղերի նկատմամբ համատարած կկիրառվի կիլոգրամի դիմաց 400 դրամի չափով ակցիզային հարկ: Դա նշանակում է որ կնվազի ավելի մատչելի գնով յուղեր ներմուծելու շահագրգռվածությունը, ինչն էլ կհանգեցնի մանրածախ գների աճին:
Հարկ է նկատել, որ «էժան» յուղերը օգտագործում են ոչ թե օլիգարխները, այլ շարքային քաղաքացիները: Եվ ինչն առավել կարեւոր է, շարժիչային յուղի թանկացումն անմիջականորեն կհարվածի ֆերմերների շահերին:
Գաղտնիք չէ, որ մեր «միջին» ֆերմերներն առանց այդ էլ բավակաին մեծ գումարներ են ծախսում առանց այն էլ բավականին մաշված գյուղատնտեսական տեխնիկայի վրա:
Բացի վերոնշյալ խնդիրներից, մասնագետները չեմ բացառում մաքսային ոլորտում կոռուպցիոն ռիսկերը: Քանի որ արդյունաբերության մեջ օգտագործվող մյուս յուղերն ակցիզային հարկով չեն հարկվում: Այս սողանցքը կարող է ձեռներեցներին դրդել այլ կոդով շարժիչային յուղ ներմուծել: Իսկ դա հնարավոր է ներմուծողի եւ մաքսավորների փոխադարձ համաձայնությամբ...


Անուն*
Ձեր էլ. հասցեն*
Ուղարկվող էլ. հասցեն*
 

Читать так же по темам:

Լուրեր
• «Ստեղծել տեղեկատվական և գործառնական առանձին հարթակներ, որոնցով ամենօրյա շփման մեջ լինեն ԵԱՏՄ անդամ երկրների գործարարները». Արմեն Ներսիսյան• Ստուգաթերթերով ստուգման նպատակը իրավական խախտումը կանխարգելելն է• Մեկնարկեց «Դալան» տեխնոլոգիական կենտրոնի շինարարությունը• Սննդի արդյունաբերության ոլորտի ընկերությունների յուրահատուկ ստուգատես• Ներկայացվեց ՀՀ հակակոռուպցիոն ռազմավարության ու դրա իրականացման 2019-2022 թթ․ միջոցառումների 2022 թ․ տարեկան կատարման այլընտրանքային հասարակական մշտադիտարկման զեկույցը• Աշխատանքային իրավունքի բնագավառում ստուգումներին նվիրված սեմինար՝ ՀԱԳՄ-ում• ՀՀ փոխվարչապետ Տիգրան Խաչատրյանն ընդունեց Տնտեսական ուղղվածության ոչ կառավարական կազմակերպությունների միասնական հարթակի ներկայացուցիչներին• ՀԱԳՄ պատվիրակությունը մասնակցել է հայ-լիտվական գործարար համաժողովին• Տնտեսական ուղղվածության հասարակական կառույցները ձևավորում են միասնական հարթակ

Մեկնաբանություններ

մեկնաբանություններ չկան

Մեկնաբանել

Մեկնաբանություններ կարող են թողնել միայն գրանցված օգտվողները:
Անհրաժեշտ է մուտք գործել կամ գրանցվել
Սխալ լոգին/գաղտնաբառ
Էլ. հասցե
Գաղտնաբառ
 
Имя (պարտադիր է)
Почта (պարտադիր է)
Пароль (պարտադիր է)
 

Авторизоваться

Регистрация      Забыли пароль?
Некоторые функции сайта доступны только авторизованным пользователям
Որոնել նյութ ըստ ամսաթվի
  • ООО «АПАВЕН» - Международная Грузовая Транспортная Компания
  • LOGOS EXPO Center