Շարժիչային յուղի նկատմամբ ակցիզային հարկի կիրառումն առաջին հերթին կհարվածի ֆերմերներին

31 հունվարի 2012 | | Լուրեր, 2012

NEWS.AM - Շատ է խոսվում հայրենական տնտեսության զարգացմանը պետության աջակցության մասին, մյուս կողմից էլ հաճախ ընդունվում են այդ զարգացումն արգելակող որոշումներ: Նման քաղաքականության վերջին օրինակը կապված է հունվարի 1-ից ԱՏԳ ԱԱ 271019810 կոդով շարժիչային յուղի նկատմամբ ակցիզային հարկի կիրառմամբ:
Այս ապրանքատեսակի նկատմամբ կկիրառվի նրա մաքսային արժեքի 10% -ի չափով ակցիզային հարկ, սակայն 1 կգ-ի համար ոչ պակաս, քան 400 դրամ:
Թվում է, սովորական որոշում է, սակայն այն ստորջրյա ոչ քիչ խութեր ունի: Մասնագետնի հետ զրույցի ժամանակ ոչ պակաս կարեւոր մի հանգամանք պարզվեց: «ԱՊՀ արտաքին տնտեսական գործունեության ապրանքային անվանակարգ»-ի դասակարգիչում վերոնշյալ կոդի տակ են կոմպրեսորային եւ տուրբինային քսայուղերը, որոնք օգտագործվում են էներգետիկայի եւ արդյունաբերության մեջ:
Այսինքն, մեր օրենսդիրները, չխորանալով դասակարգման մեջ, մեկ հարվածով ընդունել են օրենք, որով հարկվում է նաեւ միայն արտադրական նպատակներով օգտագործվող յուղը, ինչն էլ կարող է հանգեցնել արդյունաբերական ապրանքների ինքնարժեքի ավելացմանը:
Մասնագետների մոտ տարակուսանք է առաջացնում նաեւ ակցիզի ձեւակերպումը: Խնդիրն այն է, որ Հայաստանը համեմատարբեր էժան յուղ է ներմուծում հարեւան Իրանից, ինչպես նաեւ ԱՊՀ մի շարք երկրներից: 10%-ի կիրառման պարգայում մեկ լիտրի դիմաց նրանցից պետք է հարկվի 50-175 դրամ, սակայն, ստացվում է, որ դա նավազագույն սահմանված 400 դրամից բավականին պակաս է: Արդյունքում, կիրառելով 400 դրամը, ակցիզային հարկը կկազմի ոչ թե 10%, այլ անհամեմատ ավելին:
Ավելի թանկ յուղ Հայաստան ներկրվում է եվրոպական երկրներից, Ճապոնիայից: Սակայն նրանց դեպքում եւս 10%-ը 400 դրամից պակաս է կազմում: Ստացվում է, որ բոլոր տեսակի յուղերի նկատմամբ համատարած կկիրառվի կիլոգրամի դիմաց 400 դրամի չափով ակցիզային հարկ: Դա նշանակում է որ կնվազի ավելի մատչելի գնով յուղեր ներմուծելու շահագրգռվածությունը, ինչն էլ կհանգեցնի մանրածախ գների աճին:
Հարկ է նկատել, որ «էժան» յուղերը օգտագործում են ոչ թե օլիգարխները, այլ շարքային քաղաքացիները: Եվ ինչն առավել կարեւոր է, շարժիչային յուղի թանկացումն անմիջականորեն կհարվածի ֆերմերների շահերին:
Գաղտնիք չէ, որ մեր «միջին» ֆերմերներն առանց այդ էլ բավակաին մեծ գումարներ են ծախսում առանց այն էլ բավականին մաշված գյուղատնտեսական տեխնիկայի վրա:
Բացի վերոնշյալ խնդիրներից, մասնագետները չեմ բացառում մաքսային ոլորտում կոռուպցիոն ռիսկերը: Քանի որ արդյունաբերության մեջ օգտագործվող մյուս յուղերն ակցիզային հարկով չեն հարկվում: Այս սողանցքը կարող է ձեռներեցներին դրդել այլ կոդով շարժիչային յուղ ներմուծել: Իսկ դա հնարավոր է ներմուծողի եւ մաքսավորների փոխադարձ համաձայնությամբ...


Անուն*
Ձեր էլ. հասցեն*
Ուղարկվող էլ. հասցեն*
 

Читать так же по темам:

Լուրեր
• «Թուրքականը պետք է փոխարինվի հայրենական և այլ շուկաներից ներկրվող ապրանքներով»․ Արսեն Ղազարյան• Հայկական կողմը Ժամանակավորապես կասեցնում է Հայ-թուրքական գործարար զարգացման խորհրդի գործունեությունը• «Յուրաքանչյուր անձ պետք է իր անելիքն ունենա մեր ընդհանուր ծրագրի իրականացման մեջ»․ Արմեն Տեր-Տաճատյան• ՀԱԳՄ անդամները 1 մլդ 15 650 000 դրամ և 201 000 դոլար են հանգանակել «Բոլորս Արցախի համար» դրամահավաք-արշավին• «Ապավեն» ընկերությունը 45 միլիոն դրամ է նվիրաբերել «Մենք ենք, մեր սահմանները․ բոլորս Արցախի համար» դրամահավաք-արշավին• «Եթե նույնիսկ այսօր պատերազմ է, չի նշանակում, որ տնտեսության որեւէ ճյուղ պետք է կանգ առնի»• Գործարար համայնքը կոչով դիմել է միջազգային հանրությանը և կազմակերպություններին• Հայաստանի արդյունաբերողների և գործարարների միության նախագահ Արսեն Ղազարյանի կոչը• «Հանքարդյունաբերության ոլորտում որոշակի զոհաբերությունների կարք կա»․ Գագիկ Արզումանյան

Մեկնաբանություններ

մեկնաբանություններ չկան

Մեկնաբանել

Մեկնաբանություններ կարող են թողնել միայն գրանցված օգտվողները:
Անհրաժեշտ է մուտք գործել կամ գրանցվել
Սխալ լոգին/գաղտնաբառ
Էլ. հասցե
Գաղտնաբառ
 
Имя (պարտադիր է)
Почта (պարտադիր է)
Пароль (պարտադիր է)
 

Авторизоваться

Регистрация      Забыли пароль?
Некоторые функции сайта доступны только авторизованным пользователям
Որոնել նյութ ըստ ամսաթվի
  • ООО «АПАВЕН» - Международная Грузовая Транспортная Компания
  • LOGOS EXPO Center